zondag 2 december 2012

Rainbow cake

Samen met een vriendin hebben we rainbow cake gemaakt. Ik had het een keer gezien op internet, dus wou ik het maken. Het is heel makkelijk te maken, je hebt alleen zoon cake pak nodig en kleurstoffen. Je maakt het cake beslag, en daarna maak je verschillende bakjes (voor hoeveel kleuren je wilt) met over alle bakjes het deeg versprijd. Daarna gooi je er kleurstoffen bij tot je het een mooie kleur vind. Dan pak je een cake vorm en gooi je alle kleuren erin, zorg wel dat het deeg helemaal verspreid is. Doe dit wel voorzichtig anders gaan de kleuren mengen. Als je een grotere taart maakt kan je ook alle lagen (kleuren) per laag in de over bakken, alleen dan moet je echt heel veel beslag hebben anders gaat het fout. Ik hoop dat het jullie lukt. Hier is de foto van onze taart:



Heel veel plezier!! Als je het leuk vind (nou eigelijk zou ik het leuk vinden haha) kan je een foto maken van je taart en naar me sturen op twitter :) @lotknowsbest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten